Slide item 1
Slide item 2

Fizoterapia/Osteopatia

Osteopatia to metoda leczenia stworzona przez Andrew T. Stilla w 1874 roku. Medycyna osteopatyczna jest uznanym i popularnym sposobem leczenia w USA i Europie Zachodniej. W Polsce metoda ta z roku na rok zyskuje na popularności.

Osteopatia traktuje człowieka holistycznie, jako jedność ciała, ducha i umysłu, a zachodzące w nim zmiany są wzajemnie ze sobą powiązane.

Osteopatia zakłada, że organizm posiada zdolności do autoregulacji i przywracania homeostazy.

Metoda ta pozwala na leczenie bólu ostrego, przewlekłego jak również stosowanie profilaktyki w zapobieganiu powstawania chorób.

W czym może pomóc Osteopatia?:

• Dysfunkcje narządu ruchu: ostre i przewlekłe zespoły bólowe kręgosłupa i stawów obwodowych, choroby zwyrodnieniowe, zaburzenia posturalne, zaburzenia czucia i drętwienie kończyn, dyskopatia, urazy sportowe, następstwa urazów i wypadków

• Choroby wewnętrzne: funkcjonalne zaburzenia układu

trawiennego, zaparcia, zgagi, wzdęcia, zaburzenia pokarmowe, stany pooperacyjne (blizny, zrosty)

• Ginekologiczne: bóle menstruacyjne, zaburzenia nietrzymania moczu

• Bóle głowy, migreny, zaburzenia stawów skroniowo-żuchwowych, nawracające zapalenia zatok, uszu, wady zgryzu

• Zaburzenia psychosomatyczne: stres, zaburzenia snu, zespoły lękowe, depresje, nerwice

• Zaburzenia układu limfatycznego (obrzęki, zastoje)

Jeśli chciałbyś umówić się na konsultację zadzwoń do nas (Persona, 509 957 254) a umówimy Cię do p. Karoliny, która dołączyła do naszego zespołu i będzie przyjmować w naszym gabinecie w środy.

–D.O. Jestem członkiem Stowarzyszenia Osteopatia Polska (SOP)

Osteopata jest terapeutą pierwszego kontaktu. Duży nacisk kładziemy na umiejętności precyzyjnego diagno

zowania w oparciu o wiedzę ogólnomedyczną jak i praktycznego badania klinicznego. Profesja ta wymaga od nas stałego podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwa w

konferencjach i mastercoursach.